You can't run, You can't hide


I loved your very nearly arrogant self-confidence. Your awesome intelligence. I loved that you inspired me. That I would wake up in the middle of the night to find you groggily waking up beside me and gently pulling me even closer. That your arms were just the right kind of rounded muscle. That one of your ears stuck out at a funny angle. That you got spots. That you'd always fall asleep after me. That you grew a moustache!! That our passion won't die.

GODKVÄLL! Efter att ha käkat middag och pratat i telefon Annie i någon timme är jag nu placerad på min favoritplats i världen. I sängen framför datorn. Nej jag skojar. Jag har också ett liv. Jag sitter iallafall här nu och är fruktansvärt taggad på skolan imorgon. Det ska bli jävligt skoj faktiskt. Dels att få träffa alla underbara människor i min klass och del för att det ska bli skönt att få lite runtin på livhelvetet. Nu ska jag chilla bumpy ride tills det är dags att hoppa i säng. Bussen går 9 imorgon!

Ha en fin kväll. Kram Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0