även jag snor denna listan från anna

min bästa vän har många namn

när jag borstar tänderna dregglar jag alltid

när jag lagar mat går det alltid åt helvete

jag är rädd för hajar, stora äckliga hajar

den värsta känslan är när man är riktigt baj*ig och man inte har någon toa nära

den bästa känslan är att sova

jag är bäst på allt

jag är sämst på att vara dålig på något

jag lyssnar på musik

jag pratar mycket och ofta

jag tycker om dem som tycker om mig

kärlek är ett ord på 6 bokstäver

i somras hade jag fina stunder

sist jag grät
va jag jävlig ynklig

när jag vill tänka ber jag någon annan tänka åt mig

när jag bakar så tittar jag bara på och låter josse göra jobbet

just nu tänker jag på mat

idag har jag
inte gjort ett skit

ikväll ska jag fortsätta vara ensam och förhoppningsvis se en film (om den blir klar) whops

imorgon kommer jag träffa gammi

min mobiltelefon är en iphone 4 och jag älskar den

när jag vaknar fryser jag alltid

om jag var ett djur skulle jag väl vara en häst pga min hästflabb

/en oseriös och onödig lista, enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0