Can no get enough of you



Idag kan ni tro att jag vart så jävla trött på att se min alldeles för bleka kropp i speglen varje dag. Så jag tog mig i kragen och beslöt mig för att låta mig grillas i ett solarium. Jag vet att det inte är alls samma sak som att ligga på stranden i bikini och svalka sig i havet då man blir för varm MEN det är det bästa jag erbjuds just nu och heeeeell no att jag tackar nej. Jag solade 20 minuter och det vart GULDVÄRT. Spirorna och resten av kroppen är nu någon grad brunar och fräknarna har tittat fram. Nu gäller det bara att underhålla brännan ett par dagar så ska jag nog trivas i min nyårsklänning på fredag!

(egentligen vart jag så jävla trött på att vara blek igår men då hade det jävla solariumet stängt)

(jag vart skit sur)

Förutom att sola har jag idag hunnit med lite mellandagsmys med mitt hjärta :-) Jag ville egentligen köpa en kamera men det slutade med att marre köpte massor av fint och jag åkte hem tomhänt. Man måste tydligen jämföra priser OCH kameror innan man lägger pengar på det... I alla fall har jag haft en väldans mysig dag som jag avslutar med chips, dippa och SUPERBAD.

(lite VÄNNER också...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0