den lilla julen

Godmiddag på dig bloggen! Som vanlig är jag ute i sista sekunden med allt. Ska om 15 min bli upphämtad och köra till mormor och käka där med min broder så jag kör ett kvickt inlägg.

Har shoppat på Ö&B med jossan och anna idag! Måste ju handla till den traditionella paketleken som äger rum imorgon. Och ja, just det... det är ju fan julafton imorgon? Haha, ganska wacko att det bara är en vecka kvar på detta året sen är det 2011. Snacka om att detta året har rusat förbi och jävlar vad mycket jag har gjort! Men ja, det får ni väl läsa om när det börjar närma sig slutet. I år har jag ''köpt'' EN julklapp. Och den är faktiskt till min pappa och hans sambo. Tro det eller ej, men jag ska ge dem en bild på mig själv (inramad såklart). Haha, hur awesome?

Nu ska jag dra till mormor så talk to ya latero (och ja denna gången menar jag det)



Kyss från Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0