down to earth

FÖRLÅT NATHALIE!!!!!! :(

Jag är fortfarande sjuk och jag har även delat med mig av det till nattis... ILLA! Hostar 24/7, har feber, svettas som en gris och nathalies beskrivning om hur tillståndet i näsan är passar bra in även på mig. Idag har jag haft turen (?) att få tillbaka min röst, den låter iallafall helt okej jämfört med i helgen och igår då jag lät som en kråka bokstavligt talat.
Nu måste jag, MOT MIN VILJA, sätta mig och plugga... Vill egentligen bara lägga mig i soffan och sova. Hoppas ni mår betydligt mycket bättre än vad jag gör.

Ps. Tänker på Sofia, som idag gjorde det vi alla fasar över, nämligen halkar och trillar utanför dörrarna till skolan. Känns faktiskt skönt att det inte var jag (som egentligen hade varit mer troligt) men tycker lite synd och Fia och är faktiskt lite ledsen över att jag missade detta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0