firework

Hej bloggen! Tänkte börja med att berätta hur sjukt irriterad jag blev när vi kom till skolan idag och nästan alla lektioner var inställda och den enda som inte var det var så onödig så vi kollade på youtube-klipp. Jag gick upp klockan 6 i onödan eftersom jag lika bra hade kunnat stanna hemma hela dagen. Men tog igen all sömn när jag kom hem. Sov i soffan i några timmar och sen har jag haft lite julmys med mamma och syrran, lussebullar och te MUMS! Nu börjar klockan dra ihop sig så jag ska snart hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Imorgon åker jag in till skolan för en mysig julavslutning och sen blir det en mysig stund i stan med Nathalie och Sofia. PUSS

PS. Allt snack om nyår har faktiskt fått mig att se fram emot det. Bild från förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0