freeeeeaky

Åh, ni aaaaaaaaaaaanar inte hur mätt jag är!! Kanelbulle efter kanelbulle sen julmat på det, en jävla massa julmat. Och återigen kanelbulle efter kanelbulle. JÄVLAR vad jag har käkat idag. Men imorgon hoppas jag att jag studsar av mig allt skit framför oska linnros. Är jävligt taggad och det ska bli sjukt kyyyyyl.

Ja som jossan redan har förklarat så hade varit snökaos även längst ner i skåne. Försenade bussar hit och dit. Slipper skolan imorgon och ett fett jävla smile prydde mina läppar när jag läste jossans inlägg och såg att hon skrev att ställa klockan inte va nödvändigt imorgon. Det påminnde mig om att jag kan sova huuuuur jävla länge jag vill imorgon. FYYYYYY vad skönt.

Kan inget mer än att älska livet just nu faktiskt. Tänker njuta så hemskt mycket av denna helgen, nu när mitt liv känns grymt stabilt. Nästa vecka väntas ett matte b prov och jag fasar inför det, men det ska nog också gå bra.



Nu ska jag maila min mentor och sen fortsätta chilla pung och glo film. Kanske försöka mig på att slå rekordet på bajsspelet som marre håller.... hm, kanske kanske inte.

Sov gott! ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0