GODNATT♥

Tänkte bara meddela er om att jag är så JÄVLIGT lyckligt lottad. Har nog de finaste vännerna i världen, och jag menar det till fullo. Vet att alla säger så om sina vänner, men jag vet att mina är snäppet bättre och de förtjänar den platsen, alltså "Världens finaste vänner". Jag menar det verkligen när jag säger att jag älskar er allihop och att jag säkert aldrig hade pallat en endaste dag utan er. Vetskapen om att inte ha er vid min sida gör så jag får världens största klump i magen. Att veta att jag alltid har er vid min sida, gör att jag kan gå igenom livet med ett leende på mina läppar.

Nej, fan vad fina ni är!!!! JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA. Ni är guldvärda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0