helgen

Har det varit bloggtorka eller? Svar: JA! Men hade nu tänkt ta igen helgens missade uppdateringar.

I fredags fyllade min fina Tova 17 år. Vi hade det jättemysigt, åt på A9 och kollade idolfinalen. Perfekt fredagskväll. Jay vann och allt och är enligt mig en mycket värdig vinnare så för en gång skull så har jag varit nöjd över idol och vinnaren. Efter det hämtade min älskling mig, snäll som han är och jag fick efter en veckas tid äntligen bli skedad. MYS.

I lördags var det klassfest. Vilket var grymt jävla kul. Ett jävla jobb att ta sig dit bara. Ja, för det är faktiskt ganska jobbigt att åka från telleborg till limhamn, men vi kom dit iaf! Jag hade jättetrevligt och det va jättekul att verkligen lära känna de som kommit in lite senare i klassen, samt dem jag nästan aldrig pratat med. Dräggigast va alex och jag är inte ett dugg förvånad. Fattades bara att han och adam skulle smörja in sig i soja och sen börja gnida sig mot varandra. Haha. Har några få bilder från klassfesten som är tagna med min mobil.


jag och jossan, dem hade handlat coooola brillor


adam va mycket stilig


oskar och jag, som dräggigast


älskar diiiiiiig


och kvällen slutade med att jag ritade på adam, fint skit

I går (söndag) var jag på lussevakan på kräm och det kunde varit roligare faktiskt. Hade såklart jättetrevligt hemma hos Frida med tjejerna men själva kräm var ingen hit. Nej gott folk, nu får det dröja ett tag innan jag ska på något jävla uteställe. Och stackars jossan blev sjuk igen så hon kunde inte följa med igår vilket gjorde det hela lite tradet också.

Och vet ni? Även fast jag vaknade bakis och sliten klockan sex imorse. Släpade jag min röv upp ur sängen och till skolan. 8-2, strongt. Jag har nu visat att jag klarar av att kröka. Som vissa andra inte gör, nathalie ;)
Nu blir det ph och sen straight 2 bed för jag är kukigt jävla trött som ni kanske kan räkna ut med tummen och en bit krita? POSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0