idag är ingen vanlig dag...

... Det är Annis födelsedag!

Idag fyller Anna 18 år, ganska stort faktiskt! Hon är nu myndig och kan göra precis vad hon vill. Gå på puben och andra uteställen, skaffa körkort, dricka alkohol lagligt, köpa cigg/snus, ja listan är lång men you get my point. Dagen till ära vill jag gratulera henne väldigt mycket! GRATTISGRATTISGRATTIS. Älskar dig! Och dagen till ära åkte jag även hem till Anna för att fira henne hela dagen. Mös lite, hjälpte till med förberedelser osv och sen kom hela hennes släkt och några kompisar till hennes tvillingbror, Henrik (grattis till dig med!) Det blev en mumsig middag och sedan tårta till efterrätt. Hade faktiskt väldigt trevligt!

Nu är jag åter hemma igen med Anna och vi ska väl snart sätta på en film eller något så vi är utvilade till imorgon, då det är sista dagen på detta året. Ska bli sjukt kul att fira in det nya året med mina älsklingar! Jag läääängtar så mycket till imorgon och är säker på att jag får en toppen nyår. Om jag inte hinner uppdatera något imorgon så önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år och fira in det på bästa sätt! Med vänner, skumpa och raketer.

PUSS PÅ ER
















































Några favoriter från året som gått (blev visst lite fler bilder än vad jag räknat med)... MEN dessa bilder och dessa människor är några jag aldrig kommer att glömma. Älskar allihopa och jag delar en massa fina minnen med dem nu. Vill tacka för detta året och hoppas på att vi får fler år tillsammans. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0