"jag har inte trillat en enda gång denna vintern"

Ja det är åtminstone det jag har gått och sagt hela tiden. Nu kan jag verkligen inte säga det lägre, efter vinterns första och förmodligen mest pinsama vurpa. Jag skulle gå ut från skolan och precis utanför dörren va där en liiiiiten liten ispöl som jag såklart halkade i. Det var inte precis ett "fall" utan jag la mig mer ner på knä. Tror där stod typ 3 stycken tjejer ifrån tvåan och dem kunde ju såklart inte hålla sig för skratt vilket är fullkomligt förståeligt! Som tur va hade jag luvan på mig så dem hann aldrig se mitt face som antagligen BRANN UPP efter den lilla incidenten. Något som va ännu mer pinsamt va att jag va ensam under händelsen, hafe ju varit mycket lättare att skoja bort det hela om nathalie och josefine hade haft my back. En annan sak som också är förjävlig va att det gick hål på mina jeans?? What, hur kunde det hända? Aja, whaddevår. Nu ligger jag i sängen, bloggar från mobilen för jag pallar verkligen inte sätta igång datorn även om paradise lockar. Men nej, jag skiter i det. Mår så jävla illa efter alla smörpopcorn jag käkade hemma hos Filippa. Tisdagstrsditionen ni vet. Nu ska jag sova! Sov gott ni med! Puss från zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0