JÄVLA SKIT!!!



Kommer ha TVÅ fruktansvärda veckor framför mig... Fick lämna in mig telefon på lagning idag eftersom kameran strejkar av någon anledning, inget allvarligt med andra ord. MEN det kommer vara sjukt jobbigt att vara utan den i två veckor. Det blir inte bättre av att Nathalie och Sofia kommer med kommentarer hela tiden. Sofia: "Hur mycket batteri har du på din iphone? Nej just det, du har ingen" Nathalie: "Ska du inte kolla på bloggen? Nej just det du har ingen iphone" En massa sånt snack har jag hört hela dagen lång och jag lämnade in min telefon idag. Tänk TVÅ veckor med detta skitsnacket. Kommer döööö :(
Hoppas de tröttnar snart och känner lite sympati för mig istället. Nu har jag iallafall min sketna gamla sony ericsson istället, och jag hatar den!!!

Har sovit en massa idag och det var sjukt skönt. Ska snart duscha och sen ska jag begrava mig. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0