klocka

Hej fina bloggen! Idag har jag tagit tummarna ur röven och startat datorn.

Idag är en riktig sån dag då jag fastnar vi datan när jag egentligen borde plugga. Men pluggat det har jag gjort det med! Har ju mitt sista prov i företagsekonomi A imorgon, lite nervöst. Sen är den kursen avslutad och vi kör igång med 150 poäng företagsekonomi B efter jul. Kommer antagligen gå jävligt trögt. Tur att vi har världens bästa lärare i det ämnet då va.

Idag har jag chillat och endast chillat. Pluggade lite i skolan och har hunnit klämma in lite mer pluggande i mitt chillande efter skolan. Chillandet känns nödvändigast just nu. Sov så in i helvetes dåligt inatt. Så en liten tröst i min trötthet är att jag börjar nio imorgon och inte åtta. En timme längre att sova, vilket inte är helt fel? Så ikväll har jag lite tid över till att göra ingenting och den tiden ska jag spendera framför de missade paradise hotel avsnitten. GÖTTTTTT!!

Igår när jag var på entré i malmö köpte jag en klocka för priset av 200 :- vilket var överbilligt. Den kommer från ur&penn. Dem har faktiskt många fina klockor där till låga priser. Hur nice liksom?



Nu ska jag chilla vidare. Talk to ya latero!
Kram Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0