loca

WADUUUUP?

Det är jullov och jag mår finfinfint vilket jag hoppas att ni också gör. Vädret är lite väl extremt och om moder natur hade kunnat chilla lite hade det varit en smula lättare att ta sig från ett ställe till ett annat. Men så länge vi får en vit jul är jag väl lika nöjd som alla andra i skåne? Vi har ju inte haft det på längre.

Hittade nyårsklänning igår efter julavslutningen och var och hämtade ut den idag. Hoppas på att den blir bra och jag får väl slänga in en bild på den så småning om. Stressen över nyår blir fan bara jobbigare och jobbigare trots att det är långt dit. Men som jag alltid säger; det löser sig (?).

Spenderade min eftermiddag i malmö med älskling i all julstress med lite fika. Och förövrigt har jag slagit rekordet på veggi igen. Är nu tredje bäst i världen och hur jävla grymt är inte det? Övergött om ni frågar mig. Fick över en miljon poäng och det är ganska jävla awesome.



Senare ska jag försöka ta mig till jossan, myyyyz. Men nu först ska jag nog se klart flickan som lekte med elden (är det min lillasyster?) Talk to ya latero (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0