MISS YOU

Har gått igenom "dödsdagen", som Sofia kallar det, idag. Och det var inte så farligt faktiskt. Fick sluta en halvtimme tidigare på företagsekonomin av världens härligaste lärare, Henri. Har pluggat matte med Nathalie och Sofia och har faktiskt fattat det väldigt bra. Tackar Nicole för det eftersom hon lärde Nathalie en massa igår. Imorgon skriver vi alltså vårt sista matteprov innan nationella efter jul! Sen är det HELG. Denna helgen kommer bli awesome. Har sett fram emot den länge nu. Ska ha så sjukt kul med klassen på lördag och världens finaste cheyor på söndag. Måndag kanske inte blir lika roligt, men det får man ta då.... hehe.

Nu chillar jag lite och jag saknar min Iphone som FAN! Snacka om att man inte kan vara utan den när man väl har fått en. Vill ni inte bli beroende av något så kan jag rekomendera er: köp INTE en iphone. För det är den bästa uppfinningen som har skapats, så man blir GARANTERAT beroende. Possposs


Nathalies födelsedag i somras. En mycket bra kväll kan ni tro!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0