pirater på 4an

Jag har aldrig varit med om en tråkigare kväll. Sitter hemma helt ensam medans alla andra myser på sina håll. Så jag får sitta ensam och roa mig med mario kart DS. Men jag måste faktiskt erkänna att det spelet är jävligt kul. Har blivit lite smått besatt hehehe. Älskar spel över huvud taget, i alla former, fast måste medge att min favoritkonsoll är 360.

Har iaf käkat hos farmor och farfar idag. No shit (?) skrev ju bara det i förra inlägget. Och efter att jag kom hem därifrån har jag fan bara segat och segat och segat och segat och segat och segat. Så jävla SEGT. Men om man ser det från den ljusa sidan så hinner jag vila min mage lite innan det smäller på nyår, för det smäller ju faktiskt då. Det ska bli fint, mycket fint. längtar



Nu ska jag kolla pirates på tv4. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0