SNÖÖÖÖÖKAOS

Denna veckan har varit ett riktigt helvete! Snökaos hit och dit, försenade bussar och allt som hör till. Det har helt enkelt varit extrem jobbigt. Idag fick vi några timmar ledigt av rektorn så vi kunde åka hem eftersom det fanns risk för att bussarna skulle vara inställda. Vi springer till busshållplatsen för att inte missa bussen. Vi står där, väntar och väntar. 10 minuter går och ingen buss syns till. Det är SVINKALLT och bussen kommer inte. En halvtimme senare kommer bussen. När vi väl var framme i Trelleborg var det bara att snällt hoppa av bussen och gå hem i snöstorm. Dessutom var det inte en enda väg som var skottad. Fyfan, försvinn snö FÖRSVINN!

Ja jag är inte direkt den mest positiva just nu, men jag hatar allt som har med snö och minusgrader att göra efter denna veckan. Imorgon sticker jag inte till skolan då vi bara har en lektion och det känns inte lönt att sätta livet på spel för det (eller ja, nästan iallafall haha). Vet redan nu att vi kommer komma minst en halvtimme försent också, så lika bra att ta en extra dag ledigt istället. Det ska bli riktigt fint faktiskt! Ska därför kolla på lite film och så snart eftersom jag slipper ställa klockan imorgon. PUSS från Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0