tisdag innebär

Tisdagstraditionen!! Och det är väl klart vi har kört den idag med. Vi hade till och med popcorn för att fullborda hela skiten OCH coca. Oooooånderbart. Mysmyyyyys. Körde faktiskt säsongens första solning idag och tro mig, DET va nice. Jääääävligt nice. Och efter det gick(????????) jag hem. Strongt. Missar träningen även denna torsdag för det jävla äckliga matteprovet sätter käppar i hjulet för mig och det suger.

Meeeeeen något som är jävligt gött är att vi har sovmorgon imorgon. Och något annat som är jävligt gött är att jag har ett göttigt cashflow för tillfället. Två veckor kvar i skolan, och jag SKA stå ut. MMMMMMMMMMMMMHM.


Chillar at the moment grown ups med alicekatten. Tro mig, hon KAN kolla på film. Precis som jossans hund ludde kan. Hahah, snacka om awesome.

Sov gott. Kram Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0