Truth of a matter is I'm complicated

Hej blogen! Allt är fint med mig. Vart uppe tidigt imorse för att åka med papsen till stan och köpa de sista julklapparna, däribland en till min grabb. Tycker lite synd om honom för jag är antagligen den sämsta i världen på att köpa julklappar MEN jag ska nock gottgöra honom på hans födelsedag! När det vart klart lyften några kilo från mina axlar och jag tjillade några mysiga avsnitt vänner innan jag hoppade in i duschen. Idag är det ju som sagt den 23e vilket för min familj innebär julfirande med (detta året) mammas sida. Ska bli himla mysigt. Min mormor gör den godaste julmaten!!!


Köpte frukost på Espresso House och kolla vilken mysig påse jag fick!!



PUSS ha en fin dag. Och juste! Igår vart jag hos Frida och fixade frisyren inför jul/nyår. Jag är superblond och trivs grymt mycket bättre i det än min råttfärgadetvåmeterlångautväxt.

PUSS var det ja. Haj po er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0