they love the way i ride it

Gutenkvällen. Seg uppdatering från min sida. Det sista jag delade med mig av var väl hur jävla ont i magen jag hade? Kan tillägga nu att det har inte gått över utan bara frodats vilket suger och jag börjar smått få panik över att jag ska ha ont till nyår vilket resulterar i ännu mer magont? Ajdå.

Hade i varje fall en jättemysig julafton tillsammans med både pappa och senare mamma och sen kom ju även min älskling hit vilket va hemskt mysigt! Är jättenöjd med alla min klappar. Fick en massa presentkort, en trippeltång, iphoneskal (från min älskling) och annat smått som är ovärt att nämna. Och med hjälp av presentkorten har jag försökt shoppa lite mellandags-rea-varor men tyvärr har jag ikke fått hem något. Så imorgon ska jag fan ta mig ner till stan i trelleborg och inkasera en jävla massa skit! Orkar helt ärligt inte gå i malmö i all denna jävla mellandagsstressen.



Annars då? Jo jag lever. Min mage bråkar med mig men inte fan ska jag deppa för det. Ska, som nathalie också gjort, börja sola lite inför nyår så man kan känna sig snäppet snykkare i klänningen. Kaaaanske laddar upp en bild på den innan nyår, kanske. Deppar faktiskt lite smått nu (för det är faktiskt en deppsöndag) men ska snart återgå till mitt filmtittande. Hoppas på att få sova till längre än 8 imorgon för dem andra mornarna har jag vaknat så tidigt pga min magont. Hörs imorgon med hopp om att jag är en klad hest några plagg rikare?

Kram Zeus ps. creds till natta som fixat med bloggen, för tillfälligt ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0