Get loose get crunk get drunk get blown

Fyfan vad jag har kännt mig sällskapssjuk idag. Sinnes. Har suttit och lyssnat på all i need is you hela kvällen också. Sen har jag ju faktiskt slagit ett rekord på veggi också. YES!! Om jag va en av de 20 bästa i världen innan, vadfan är jag då nu? Hehe. Har spelat lite ap-buzz med mina småsyskon också och det va jättekul tills Ellen började gråta för att hon aldrig vann. Sorry Ellen, men din tid kommer den också.

Har precis kollat lite paradise och krängt en hel påse popcorn all by myself. Så nu är jag ganska full i magen. Och på tall om full som är ett annat ord för onykter som är bundet till min helg, så kommer den bli suuuuupahsweet. Åh lääääängtar, dels efter att få pussa på tova som fyller år och för att få pussa på min älskling och på min fina klass och pussa på min underbara cheyor!! Ja, jag har en fin helg att se fram emot. Synd att jag har sån ångest inför matteprovet bara. Men det lööööööööööööösår saj.



Nu måste jag verkligen lägga mig (k) kram zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0