we are one



pic//malmöfestivalen tio

blog blog blog jag chillar hemma hos jossan med fina cheyer. mina favvomys(och allt annat)cheyer. vart ju som sagt i skolan med beccis förut. vart bara tänkt för min del att investera i solariumet men det slutade med att jag traskade hem ett par drop-dead-snygga-skor. nöjd som fan över det. längtar tills snön drar åt fanders så jag kan springa omkring med dem jämt. (kan visa sääään)

vi gör inget viktigt. jag sitter med datorn i knön, jossan lockar beccis hår, emma spelar mobilspel på alla olika mobiler hon kommer åt ja and that's about it.

(förutom att jag sköter musiken och spelar justin timberlake)

(justin timberlake är BÄST)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0