wonderwall

Måste säga att denna dagen har gått sjukt fort även om det kändes som om vi mest bara satt och väntade i skolan. Somnade stenhårt på bussen hem och fyfan vad det va skönt!! Min röv somnade också. Snacka om att den gjorde ont efteråt. Är för det mesta seg i kroppen och kan inte fatta att det bara är typ två veckor tills vi slutar skolan. Fatta så ööööööversoft schema vi har nästa termin. Näeh, jag måste fan visa.


Fatta att vi kommer va lediga varje fredag och hur jag underbart det kommer att va!! FATTA FATTA FATTA FATTA

Sitter just nu som lite barnvakt åt min egna lillasyster. Lite mysigt faktiskt. Har lite ångest inför matteprovet på fredag. Men när jag tänker på hur det gick på förra kommer detta säkert gå helt okej. För övrig har vi inte alls så mycket att göra nu innan jul vilket är hallelujahöverskönt. Annars så väntar en kickass helg med födelsedagsfirande, klassfest och sist men inte minst; lussevakan. FINT SKIT!

Kraaaaaam Zeus
ps. taggar ph ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR EXAKT SAMMA SCHEMA !! :D haaha /kajjan

2010-12-08 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0