wrap me up

Hej bloggen! Är precis hemkommen från stan. Fick gå hem för dem jävla stadsbussarna är aldrig i tid. Bussen var självklart försenad så jag tänker att jag kunde lika bra gå hem men ångrade mig när jag kommit en bit för det kändes som mina lår skulle gå i tusen bitar så kalla dem va!



Fick iaf äntligen handlat jeans vilket jag verkligen behövde. Handlade ett par nudie och ett par croker som va på rea och kostade endast 250 :- så det var ett bra kap! Handlade också underkläder på hm, mest för att det är min favorifärg, men glömde såklart handla hårfärg till min hemska utväxt. Måste ju färga den innan nyår!!

Idag vaknade jag klockan 11, KLOCKAN 11!!!!! utan magont. Åh ni förstår inte hur jävla underbart det kändes. Tänker till och med dela med mig av en smiley för att ni ska förstå lite --> :D Haha! Ikväll ska jag till jossan med en hel drös tjejer. Ska planera lite smått inför nyår. Det ska bli jättemöjset.

Höres ikväll. Kram zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0