yes yes yes I am

Hej blog. Som ni kanske märkt har jag inte ens kollat in här på för många dagar (kan tyckas). Efter att ha haft en grymt rolig helg innefattande klassfest och lussefirande på magasinet förra helgen vart jag sängliggandes resten av veckan därefter. Det har jag ju faktiskt nämnt då jag insåg att jag vart sjuk. Influensa hette det jag drabbades av och det slog ut mig totalt i 5 dagar. Inte så roligt MEN roligt är ju att jag faktiskt mår grymt bra nu. Jag är frisk. Jag har köpt nya skor. Jag slutar skolan imorgon och det är snart nyår. Jag tycker det ska bli grymt mysigt med NYÅR och NYTT ÅR. Varför?  Jo för att efter 0000 har du:

# inte gjort något dumt detta året...
# ...och har alltså ingenting att ångra detta året.
# 365 dagar framför dig att göra dumma saker på...
# ...som du alltså senare kan ångra...
# ...eller vara glad över.
# klarat dig igenom ett helt år till, bra jobbat!
# förhoppningsvis massor av människor runt omkring dig som du vill inviga och spendera det nya året med.
# hela himlen ovanför dig fylld med fina raketer (händer ju som sagt bara EN gång om året, speciell känsla!)
# telefonen ringandes konstant eftersom människor som inte kunde vara med dig men älskar dig och vill önska dig ett gott nytt år (mysmys)
# tror ni kan hitta på en del punkter själv för jag orkar inte mer.

Nu tänkte jag fira mina nya skor med ett avsnitt VÄNNER och sen ska jag sova. Imorgon beger jag mig på nyårsklänningsletande med mina favvocheyer (två av dem) och senare på eftermiddagen ska jag in till Malmö med min man och julmysa.

Natti.


och JA jag är fortfarande helt tagen av hur jävla bra Justin Timberlake är. tack världens utan tvekan bästa martin för att du tvingade mig lyssna på honom och se furturesex/loveshow

/Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0