can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

HEJ! Jag hade en fantastisk födelsedag. Säger lite watch out till 18års dagen för detta blir svårt att toppa. Tackar alla fina människor som sa grattis till mig och bidrog till att min födelsedag blev så bra som den blev. Extra tack till min familj, släkt och alla vänner som vart här på kvällen. Ni är underbara!

Jag har nyss kommit innanför dörren efter en heldag i Ullared tillsammans med Jossan och några av hennes familjemedlemmar, en kväll hos Filippa innehållande billypizza, vattenpipa och många goda snack och lite pingis och south park hemma hos Jonathan! Mys.

Imorgon lämnar jag stan ett tag för att kramas och ******. På måndag åker jag till TUNISIEN!

Jag & världens bästa Martin i måndags!

Sköt om er!
/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0