do it all night long

HEJ! Igår vaaart jag hemma hos Matilda tillsammans med fem andra fina tjejer från klassen. Vi hade det fantastiskt trevligt och mysigt. Med undantag för alla ollonborrar som vägrade lämna oss ifred. Middag, spel, vattenpipa, gamla 90tals hits och massor av skratt innehöll kvällen. Fint fint fint. Tack för allt Matte<3


Jag & Matte under attacken av olloborrarna ( därav mössorna... vi dansade med kvasten och slog ollonborrarna i omgångar)


Vera, Emma, Jossan, Matte & Jag. (jag hukar mig pga 16 cm i form av skor.. sandra!! du hade älskat dem!!)


Emmisen, Jossan & Jag


Emmis & Jag

Just nu har jag min fina faster på besök så vi käkar kanelbullar, dricker fanta och pratar på terrassen. Mys! Saknar Sofia och *******. Hihih

Haaa det fint!
/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0