ett stort grattis, det största

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS MITT ÄLSKADE HJÄRTA!
Vi har nu kännt varandra i ca 11½ år. Från förskolan till fyran där vi sedan hade en liten ''paus'' eller vad man kan kalla det. Jag flyttade till andra sidan stan (vad man tyckte att det va då), bytade skola och du valde träbänken före mig, tyvärr. MEN, det var inte the end för oss NAJNAJ. Vi började dansa, cheerleading. Där fick vi åter igen upp kontakten och sommaren 06 umgicks du, jag, tova och valle oavbrutet. Det var lätt en av de bästa somrarna i mitt liv haha. Sedan det att vi började dansa har vi hållt kontakten även om det inte va så lätt men när vi hade gemensamma kompisar gick det lite lättare. Senare i nian bestämmde vi oss båda för att gå gymnasiet på cyber (CYBÅÅÅÅR) i malmö där även josse skulle gå då vi fick upp kontakten med henne igen och nu är hon en av oss bitchez (josse gick med oss från förskolan också). Nu går vi i samma klass på gymnasiet och har gjort det i ett år nu vilket är jävligt awesome. Du, Sara Johanna Nathalie Böös, är en av mina närmasta vänner som jag verkligen har delat allt med. Alla mina hemligaste hemligheter har jag berättat utan att behöva oroa mig en smula för att det ska hamna i fel händer (munnar). Visst har vi haft våra motgångar och det har funnits dom gånger jag har gjort bort mig för dig och så vidare, men i slutändan kommer det alltiv va du och jag. Och hur mycket du än kommer vela bli av med mig så kommer det aldrig ske, hehe skämt å sido. Men vi hör ihopa och that's just the way it is. Kan knappt vänta på att få spendera morgondagen med dig, det kommer bli så fint och jag ska försöka komma ihåg så mycket som möjligt även om det kanske inte kommer ske, men tanken är där och det är alltid den som räknas. Nathalie, du är världens finaste vän och inga ord i världen kan beskriva exakt hur fin du är. Tack för att jag får ta del av din personlighet och just DIG. Älskar dig obeskrivligt och ska alltid göra det. GRATTIS på din dag älskling, du förtjänar endast det bästa. Du är bäst.
/din ZEUS
ps. jag va först, 00.00 du vet ;) ds.

Kommentarer
Postat av: nattis till soffi

DU ÄR VÄRLDENS FINASTE! TUSEN TACK! FY FAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG ÄLSKAR DIG. finns inga ord för hur fantastisk du är sofi <3

2010-07-05 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0