hahaha röööööright poss

Känns som om det var en fucking evighet sedan jag uppdaterade, haha. Men sommaren rullar på för det. Jag mår bra bra bra och vädret de senaste dagarna har varit hot hot hot!!! Kanske lite för hot. Detta är fan allt annat än svensk sommar men jag klagar inte, eller jo lite gör jag som typ när man står på en lökig stadsbuss inne i malmö och allt man kan tänka på är hur fucking naaaaaijz det blir när man kommer fram till bo01 och havet väntar på en. JA, det salta. Hade glömt hur skönt det va att bada i salt efter pudes jävla sötvatten. Enough is enough.
Har uppgraderat min säng, fast ne. Har nedgraderat den. Ska förklara; har fått en ny SKÖNARE säng, dock är det en 160 (då jag hade 180 innan) men dude, jag sover så jäääävla mycket bättre. Värt. Det har varit förjävla varmt de senaste dagarna vilket har resluterat i att man tappar aptiten och inte pallar käka annat än godis nattetid, så jag har säkert gått upp en jävla massa kilo, damn. Hänger mezzzzt med gammi och min lille gabbi paaaanty samt k-town gänget och igårkväll krökades det i ög, eller va det bara du och jag som krökade filippa? Bad och sånt och sen hemfärd i pappas volvo med äckel-scooter på jobbig volym. Pappa du måste fixa bättre högtalare i din bil vafan, lite besviken. Har bytat tillbaka min mobil mot nathalies, känns schööönt att slippa nageltouchen YEEEEES. Älsklingen åker ju till afrika imorn. Poss på henne men snart drar ju jag till turkiet också, jadå.
I detta inlägget har jag verkligen skrivit precis det som kommit upp i mitt huvud. Kan va ett tecken på att jag är ganska trött. Kollade VM-finalen hos towie då spanien tog hem det hela. GÖTT där. Hörde att det skulle åska imorgon, oreko.
Sov gott!
här är en bild på mig om ni skulle glömt hur jag ser ut
/ZEUS

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-12 @ 02:47:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0