hemma!

Har haft världens mysigaste helg i blekinge tillsammans med panty och hans familj. Har bla; åkt en massa båt, fiskat och fått fångst (såklart), solat, badat, bränt mig på konstiga ställen, badat bubbelbad, varit med om fina solnedgångar och myyyyzt som fan! Har haft det kalasbra men samtidigt var det jävligt skönt att komma hem till en ny säng idag. Ja, just det - NO MORE SPRINGA. Hahaha (ni som känner mig och min säng väl kommer att förstå).
Så just nu chillar jag här och har gjort det enda sedan pontus droppade av mig efter hemresan. Är gaaanska glad över att jag inte bränt mig så mycket så jag är KRÄFTA. Det hade inte varit trevligt då jag ska ut imorgon, hehe. Om 45 minuter fyller min älskling 17 vilket såklaaaart firas med alkohol och fina kläder och sedan vidare till strandbaden. POSS på det. Ska bli förjävla skönt att träffa mina tjajjor igen.
Bjuder på lite av det fina från blekinge
ps. saknar tjejerna från klassen ds.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0