jag har enorm seperationsångest

HEJ! Som de andra medlemmarna tänker även jag visa att jag lever. Vem vet? Jag hade ju kunnat bli bortrövad av någon tunisier på marknaden! Iaf, jag har haft det fantastiskt under min vecka nere i Tunisien! Kunde absolut inte blivit bättre. 1000000000000000101010101010000010101000000 av 10. Skojjar iiiinte.

Sedan jag kom hem har jag även hunnit spendera två nätter i Åhus. Men den storyn har Jossan redan dragit!
Just nu sitter jag tillsammans med några brudar i min trädgård och softar med vattenpipa, frukt ninja och musik.

Simma lugnt så länge soldater!

Lotta, Jag & Felicia


Min lillebror William & Jag


Min lillebror Sebastian, Jag, mamma, pappa, min lillebror William & Gunilla

/NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0