paperweight

Gårdagen blev riktig bra! Nathalie hade fixat en awesome förfest med ett härligt gäng tjejer. Efter lite dricka, musik, skratt, statusuppdateringar på facebook, spel, gruppbilder, hoppande på studsmatta (Nathalie fimpade till och med i sin dricka) så packade vi in oss i Nathalies bil och hennes mamma körde oss till strandbaden. Jag och Emma hade tur och fick sitta i bagaget där det var skitmysigt! Inne på strandbaden var det fullt ös som gällde, asmycket folk och vi dansade som fan hela natten. Kvällen innehöll allt en perfekt fest ska innehölla. Skratt, glädje, några tårar, dans och nya minnen. Tackar alla tjejer som var med och gjorde kvällen så jäkla bra!

Idag vaknade jag för tidigt och har bara chillat hela dagen. Sov någon timme i soffan och nu sitter jag i sängen och chillar ännu mer och Nathalie gör mig sällskap med lite chips och jordgubbar. Snart sätter vi på en grym film (Dear John) och sen somnar vi till den och imorgon är klockan ställd och vi kommer gå upp alledeles för tidigt för att sedan åka till ullared för att spendera lite pengar på massa skit.

Nathalie: "Åh vad du skriver!"

Kanske bäst att jag slutar. Bilder från gårdagen kommer när jag eller någon annan av zeushomeboys pallar lägga upp dom. Jag gör iallafall inte det ikväll. POSSPOSS (en extra puss till er som orkade läsa allt detta). Sov gött!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0