behind blue eyes

Haj bluggen. Wazap?
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på den senaste tiden, men mina små kompisar har skött det väldigt bra utan maj. Fick som sagt sommarlov igår då eftersom vi går på cybååååår och slutar en vecka senare än alla andra tjuggizar. Åt på Jensens Bofhus (o:et ska låta som ett ö bara för att det är DÄÄÄÄNSCKT) igår med klassen, iaf den största delen. Senare på kvällen hade min kära gammiflickvän charlotta födelsedagsfest och det firade vi med äcklig sprit samt kladdkaka med hår i, en klassisk specialare goes right up to yaaa head.

Nu sitter jag här på tjejmiddag hos Josefine med Tilda den vilda (sjukt gay namn) och vi är så mätta så vi skulle kunna kräka upp en heeeet hest, jag lovar och svär bror. Medans de andra diskar så har vi smygit och gömt oss för att egofotografera eftersom vi är dom snyggaste ikväll. Vi trotsade dresscoden genom att va lite finare i kanten.



Ska nu fortsätta gömma oss och jag ska lyssna på när Tilda sjunger fel i supermassive black hole. OH btw, idag gifte sig kronpinsessan (jag tycker) med sin westling AND WHO THE FUCK CARES?
Over n out
/ZEUS och lite tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0