eftersom det var så länge sen...

Nathalie är den som inte är hemma och ändå så kommer det flest inlägg ifrån henne? Snacka om att hon är duktig! Och jag saknar henne.

Spendarade dagen igår med Anna och likaså blev det idag. Chillade även med några grabbar ute på dalabadet igårkväll och åkte moppe hem och det var sviiiiiinkallt! Somnade hos Anna och tanken var att vi skulle till stranden idag men när vi vaknade var där en jävla massa irriterande moln på himlen så den idén skippade vi och tog istället våra cyklar till stan. Glömde min mobil hos Anna, så när vi var färdiga i stan cyklade vi tillbaka till Skegrie, jag fick hämtat min mobil och jag cyklade sedan hem igen. En jävla massa cyklande alltså!

Nu ska jag snart käka och sen får vi se vad som händer ikväll.
Poss po er!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0