en helt vanlig onsdag

Haaaaj.
Vill säga krya på mig lille äkskling som är sjuk sista dagen på sin lilla resa. Det var inte så jävla bra jobbat alltså men annars är jag sjukt nöjd med din insats hehe. Saknar daj bebe-mamma! När du kommer hem ska jag ligga i din sandiga säng och låta dig ta fula bilder på mig när jag somnar <3
tåmmen åpp på det ja POSS.
Annars då? Läget livet liksom? Jo, det rullar väl (älskar att svara på mina egna frågor, då kan det verkligen inte bli fel!) Chillar hos flippsen och har lite smått ångest över att jag inte har sovit i min egen säng på över fyra nätter, har jag inget hem längre ellår? Hehe jo, vistas där på dagarna typ för att inte glömma bort hur min mamma ser ut (nu svarade jag på min egen fråga igen). Imorgon ska det tydligen bli fint väder och då ska vi steka i pude.
Denna togs när jag och gammi kollade hitta nemo (världens bästa film) innan ikv. Vi var så jävla möjzsugna. Sen somnade vi båda och ja jävlar vilken juggenäsa jag fick på denna bilden. Har för övrigt chillat vp på min baksida med schön mjusiccccc som också va övårsoft. HAJHAJ knulla en paj.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0