en jävla massa firande

Tack så mycket SEB för igår! Känner fortfarande smaken av den 50% skiten du gav mig.
Är helt slut efter en ganska stressig gårdag. Åkte först till malmö med nathalie och såg cybårs 3or springa ut vilket var jävligt fint faktiskt. Blev taggad som fan och längtar tills det är min sjukt fina klass som står där och hoppar! Sedan flabbade vi oss hem på bussen och kramade om martin och min kära broder. SÅKLAAART började det regna när studenterna stod på flaken så jag fick springa till bilen och sitta där i tre kvart! Åkte sedan fin bil med brodern hem och firade honom en stund och stressade sedan till klågerup då!
Ikväll har jag lite andra planer, sen viss sebbe aspehall ska firas då han tog studenten igår men vi går all in för honom ikväll ist!!! Grattis och sånt skit och hoppas du chillar dig igenom livet!
(panty jag och sebbe på bilden) POSS
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0