EN VANLIG DAG

Igår vaknade jag med feber och en hals som dödade mig. Stannade hemma och sov till halv ett och sen förflyttade jag mig från sängen till soffan och låg där hela dagen, bokstavligt talat hela dagen. Startade inte ens min dator?!?! På kvällen kom Nathalie och Anna hit och hälsade på mig, drack te och satt och snackade i någon timme.

Idag är jag hemma från skolan ännu en gång och blir det imorgon också. Fast imorgon är jag nog frisk men då är det en massa annat som ska göras och de lektionerna vi har kvar nu är bara onödiga eftersom kurserna snart avslutas. 
Snart måste jag börja städa mitt rum :(:(:( Mamma tycker inte det är lika fint som jag tycker det är när kläderna pryder hela golvet.... Sen imorgon kommer hela huset vara fullt med folk så jag får väl offra mig att städa litt.
pusspusspuss

/JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0