Enter galactic, you and me

Mina bitches har tjötat på mig om att jag inte bloggar som jag borde så jag får väl krypa fram ur min lilla bloggkoma.
Men idag har vi iaf pluggat en massa. Fast ne, jag sov mest haha! Sjukt värt. Var extreeeemt död i skolan idag men det skiter väl ni fullständigt i. Har två veckor kvar i skolan SEN får jag gå på lov, direkt efter 2 inlämningar och 2 nationella har blivit kirrade. Mår överlag jävligt bra och livet leker. Alltså livet leker inte med mig utan jag leker med livet vilket är ganska awesome. Det är idag måndag och jag ser redan fram emot en jävligt fin helg med klänning och bruna ben samt jävligt fint sällskap. Har några homies som trillar ut från deras skolors trappor och det ska såklart firas viklet lär bli gött o nice. Håller tummarna för att moder natur ska ge mig de jag begär.
OoOOoOOOh btw, träffade borat i helgen. Han är lika skön som han verkar
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0