Everybody SHOT


HOLA! Lissnar på SHOTS om och om igen och njuuuuuuuuuuuter av att jag inte behöver tänka på plugg förrän på söndag igen tidigast. Har haft en goo dag i skolan och kirrat lite helt OK betyg i några kurser. Är nöjd med allt förutom fokking samhälls Gustav. ARH hade jag kunnat hade jag!!!!!!!! bara så du vet gurra...

Annars så tjillar jag med min skena. Fan vad mysig den är. Tack gud för att jag gnisslar tänder för min bettskena kan vara något av det grymmaste jag någonsin ägt (och endå fick jag den gratis!!!!!!)

Mamsen kommer snart och då drar vi ner i stan och köper flowers och litt kinaboxmat. Ska minsann visa henne världens troligen finaste klänning. Gott användbar är den också. Fungerar som linne också.. heheh SHEE CANT SAY NOOO :(

Ajajaj puss. Spicijillt po bääätmaaaeen idag!!!
/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0