You're gonna have to work for it harder

HEEEJ! Jag försöker plugga lite svenska men det går jävligt sakta framåt. Slutade iallafall skolan vid 12. Drog hem till Josefine tillsammans med Sofia och pluggade matte inför provhelvetet imorgon dööööööööö!!!! Hade äckligt naturprov och nationella idag. Blir tokig på skolan for real. Är somsagt matteprov imorgon och 2 nationella på torsdag saaaamt två hemtentor tills på fredag. Fantastic♥

AAAAAAAAAAh jaja. Jag ska överleva och på fredag är det studentfirande för Emilie som gäller! Ska blii kul =)

serverar er en liten underbart intressant lista också mina vänner, NJUT SA JAG! NJUT!

FÖR TVÅ ÅR SEDAN: 
Vem kände dig bäst? Marcus Brynellan 
Vem var din bästa vän? Lina Olofsson 
Vem var din idol? Håkan Hellström
Vad var ditt drömyrke? Ingen aning haaha. Ett sådant har jag aldrig ägt.
Vilken var din favoritlåt? hrm... Håkans alla godingar och antagligen Jason Mrazs I'm Yours. Vem gillade inte den??
Vem var du kär i? Marcus Brynell
Vem var din favoritlärare? Vivecka Hansson!

Idag.
Vem känner dig bäst? Annie Olsson, Sofia Kokay
Vem är din bästa vän? Annie Olsson puss
Vem är din idol? Håkan Hellström! kanske Tilda Klitenberg också!!!!!
Vad är ditt drömyrke? Police! skojar inte
Vilken är din favoritlåt? Anthem of our dying day! Tröttnar aldrig. Och Håkans alla såkart :)
Vem är du kär i? weeeeeeeeeell, nobody
Vem är din favoritlärare? Karoline Ekenberg lätt



/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0