high on life

Skulle hitta lite bilder på zeushomeboys som vi kan lägga upp på bloggen osv. Men nej, jag hittade några, men de är redan visade och kanske lite uttjatade. Alla andra bilder vi har tillsammans är bara oseriösa, fula och väldigt tramsiga och jag tror vi gör rätt i att hålla dem för oss själva. Vissa är inte att leka med ska ni veta!

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen ska jag sova sova sova och sova lite till. Imorgon är en lååååång dag och det är bäst att vara utvilad inför matteprovet hehe. Och detta lär vara det sista ni hör från mig idag. Så jag passar på att ge er en extra puss och säger härmed godnatt.

Han kan vara söt ibland, min lilla Labbe
/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0