keep it loose, keep it tight

Att vi har mycket i skolan har ni nog förstått vid det här laget. Därför tänker jag inte ta upp det igen. Istället tänkte jag fråga er... VAD FAN HÄNDER MED VÄDERT??? Det är den 1 juni idag och det ska vara en sommarmånad med massa soooool. Istället vaknar man till en grå himmel och en jävla massa regn och det håller på hela dagen. Det är fan sjukt!!! Det måste vara en ond liten jävel som hatar allt och alla som gör detta mot oss, det är fan inte normalt att det är höstväder i juni, i JUNI! Tycker solen ska lysa lite på oss imorgon så man kan få lite sommarkänsla snart. Det är fan på tiden.

Snart börjar Desperate Housewives och det är nog det sista avsnittet för säsongen idag. Alltså måste man se det! Annars då? Jodå, det rullar på och jag mår bra. Är lite trött och jag vill ha sommarlov. Men på fredag är det 2 veckor kvar och det ska firas riktigt ordentligt!

Nu ska jag återgå till min älskade facebook. Och förresten. Vad har hänt med designen?
Nathalie, Sofia? Är det ni som fixat detta fina elloooor? :D
possposspossposspossposs, ja ni fattar. POSS

/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0