lite skitsnack såhär på måndagskvällen

Kom att tänka på en sak såhär nu bara. FYFAN vad jag längtar till jag ska ta studentet. Jag vet att det är 2 helvetes år kvar, men fatta känslan att springa ut och aldrig mer behöva tänka på skolan (kommer säker plugga vidare, men ändå) Fan vad lycklig man måste vara! Syrran stack precis iväg på ännu en fest, hennes studentvecka har startat och jag är måttligt avis på henne. Hon började festa redan halv ÅTTA imorse (?!) Då var jag typ fit for fight för skolan (nästan iallafall). Dessutom tror jag att stundenten med kära F09ShA kommer bli gryyyymt bra, galna fester osv!!! Fast jag har somsagt 2 år kvar :( Måste vänta ett tag till. Det ska iallafall bli sjukt nice att ha sommarlov. 2 veckor kvar i skolan, sen är det fan också vår tur cyber!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0