love you guys

Ibland har man det så jävla bra! Idag har jag det bra. Jag har världens bästa vänner, och då menar jag verkligen världens bästa vänner. Vet att alla säger att just deras vänner är världens bästa, men ingenting slår mina vänner, jag loooovar! Hela högen är så jävla underbara och jag vill bara tacka för att jag har er, ni betyder allt för mig. Sen finns det klart en massa man saknar i sitt liv och det kommer det alltid kännas som att det gör, men man kan inte alltid ha allting, ellerhur? Det man inte har nu lär ju ändå komma senare, eller det måste ju göra det annars skulle nog världen gå under!

Mitt liv är ganska härligt just nu faktiskt! Man får ju uppskatta det man har helt enkelt. Har sommarlov, fina vänner och familj, sol (förhoppningsvis), snart en fin bränna, snart är det midsommar och det kommer bli en fin kväll och alla sena sommarkvällar... ja, man kan rabbla en massa saker. Vad vill jag ha sagt med detta egentligen? Kanske är det så att livet är bättre på sommaren? För det måste jag fan säga att det är! Då känns allting lättare och det flyter på mycket smidigare (större delen av tiden iallafall)

& jag har en stark känsla av att denna sommaren kommer bli RIKTIGT bra!

Puss på er!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0