now lets copy poker face like oh oh oh oooooh

Wadåp?
Azzå, kunde inte vi lika bra bara få sluta denna veckan? Haha övertrorrt men what to do? Gick iaf tre timmar idag då 2/3 lektioner va sjukt onödigaaaaaaa. Den tredje och sista lektionen va ganska spännande. Nationella tyska muntligt med axel, tommy och nathalie. Haha kan lungt säga att vi gled oss igen de 20 minuterna jävligt chill. De va egentligen inget svårt alls men vi flabbade kanske lite för mycket.

Skulle egntligen solat idag men det sket sig så jag tar det imorgon VAFÄN. Och imorgon har jag ändå en sjukt stressig dag. Vill hinna med alla jävlar som tar studenten men kan tyvärr inte det :( broder springer ut 17.33 och ja jävlar vad jag ska va där och se på. Är så sjukt stolt över dig!

Ne, nu blev jag för blödig så nu ska jag klä mig och hoppa på 165 utan någon musik vilket nästan gör så att jag vill ta mitt liv.
HAJHAJ PO ER
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0