on and on and on

Som ni kanske såg några inlägg under så har vår kära klass, F09ShA, varit och paddlat i sövdesjön idag!
KICK-ASS kul måste jag säga. Paddlade tillsammans med Nathalie och vad jag trodde skulle va lätt var tydligen inte alls så lätt! Började såklart med att vi inte fattade hur man styrde då jag satt bak och det var mitt jobb. Hela klassen hann fan paddla en mil innan vi var ikapp dom igen. Det var ASTRÖGT att sitta bak och styra för jag fick ju kriga som en häst. Väl längst ut på sjön börjar det såklaaaart åska och jag får panik och börjar skrika men med lite sammarbete gick det FAN och jag är ändå ganska stolt över oss då vi inte trillade i. Haha possposs på det och min fina klass.

Ganska skönt att vi inte har några lektioner imorgon vilket betyder att vi är lediga. Därför ska jag crasha hos Nathalie inatt igen. Vi är precis hemkommna från klågge hehe där vi har möjzt hos racemouse med vp och chibbe. Det går inte in i mitt huvud att vi går på sommarlov på fredag, även om alla andra redan hunnit ha det i en vecka då. Ska såklart bli överskönt men tänk att vi ändå gått ut ettan. Wicked! Aja, nu ska jag chilla hitta nemo som den unge jag är.

PEACE bror
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0