överfint

Har haft en sjukt fin helg med sjukt fina ppl tacktacktack.
Idag är jag ganska trött och känner inte alls för att gräva fram spykologiboken ur det fucking berg av böcker och papper, som jag inte har någon som helst användning av längre, och plugga inför morgondagens prov. Detta är sista veckan med plugg och det känns sjukt wicked men ändå WOHEEEEW. Gaaanska sjukt att vi går ut ettan om två veckor. Fyfan vad fort det har gått och nu hoppas vi på att de två andra åren ska gå minst lika fort så jag kan bli arbetslös och chilla pung resten av livet.
Det luktar grill och som den häst jag är tänker jag rusa ner och käka tills jag kräks och får plats med mer.
Langar en bild från helgen. Ralles student. Jag och Victor. Peace and love från ZEUS
(ps. pallar inte langa upp bilderna från studenterna ds. eller något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0