shoot to thrill

HALLÅJA!
Haha fy i helvete vad jag hade kul igår! Sinnes. Har nog aldrig varit igång så länge som jag var igår. Det var helt klart en lyckad ÖG-fest. Hann med att; gratta sebbemannen, träffa folk jag inte träffat på överlänge, dricka cider och vitt vin som fick mig att göra äckliga ansiktsuttryck, dansa som FAN, spela kortspel, äta nattakorv <3 och må allmänt bra. Tack som fan alla!
Idag mår jag inte alls kass, är bara extremt sliten och känner inte alls för att dra och plugg matte inför nationella imorgon. För ja... jag har ju trots allt en vecka kvar. Men imorgon är det sista provet och SEN kan jag chilla mig igenom denna veckan och sedan gå på sommarlov och springa barfota i gräset. Men possposs för nu måste jag dra!
SES
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0