stay with me

En massa stek på stranden idag har satt sina spår... Solen är inte min bäste vän just nu, tyvärr! Men det var ju faktiskt första dagen på stranden iår så jag får leva med ett litet rött ansikte. Imorgon är det skolavslutning och sen har vi sommarlov! Kommer bli så jäkla härligt!!! Vad fan ska man göra om dagarna i över en månad? Äh, om jag är hemma eller iväg så ska jag njuta som fan bara för att man slipper skolan.
Det kommer bli en skitfin sommar!

Nu ska jag försöka komma på ett sätt att fördriva kvällen på, pallar inte göra något eftersom jag har cyklat ett antal mil de senaste två dygnen. Cyklade till Skegrie igår, cyklade till och från Kämpinge idag och sen cyklade jag till Trellehood från Skegrie igen, hur långt det är vet jag inte, men trött är jag i benen!

Blir nog en film snart. Puss po er!


ÄLSKAR DIG EMMA!

/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0