jag har det bra

JAdå bloggen!
Har kirrat den allra sista idrottslektionen idag med min fina klass, awesome men jag tyckte egentligen vi kunde spela brännboll istället för att bowla men det funkade det med! Vann såklart över Adamonaire och Alex. Matte behöver vi inte ens snacka om då hennes namn på skärmen sa allt; losern.

Är sååå jävla nära slutet nu med allt som har med skolan att göra men känner att jag håller på att knäckas på mitten för att jag inte pallar mer. Nästa vecka är sista veckan och den kommer såklart att vara sjuk jävla onödig då alla kurser avslutas denna veckan. Men innan jag börjar stressa inför nästa vecka tänker jag fokusera på den kommande helgen som kommer bli kick-ass. Dock suger det lite kuk då jag inte är 18 men jag får väl helt enkelt vänta på min tur precis som alla andra jävlar har gjort.

OOOOOOH, btw! Fick åka världens finaste bil idag; en hummer H3 JAAAdå. Hade dock varit fetare med en H2a men det fick duga för att vara första gången. Har flytt hemifrån för att softa i pude ikv, lol. Haha, possposs ha det överfint.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0